تبلیغات
اخــبـــــــار دنـیــــای مـوبـــایـل - عدم پوشش موبایل و سرعت اینترنت مهمترین موارد شکایت کاربران
جدیدترین اخبار دنیای موبایل | تبلت | سیستم عامل | فناوری موبایل
عدم پوشش موبایل و سرعت اینترنت مهمترین موارد شکایت کاربران
1391/06/21 ساعت 00:05 | نوشته ‌شده به دست Ali Ansari | ( نظرات )
معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بیشترین آمار شکایات مردم از ارائه دهندگان سرویس های ارتباطی را مربوط به عدم پوشش و آنتن دهی ضعیف شبکه های موبایل درکشور عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکل کیفیت شبکه های موبایل به اپراتورها چندین بار تذکر داده شده است.

به نقل از مهر ، حسن رضوانی با اشاره به ثبت شکایات مردم از ارائه دهندگان سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات در سامانه جامع پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: عمده شکایات کاربران سرویس های ارتباطی از ارائه دهندگان این سرویسها در 6 ماهه نخست امسال مربوط به ضعف پوشش دهی در شبکه های تلفن همراه، نارضایتی از نصب آنتن های موبایل –BTS – و مزاحمتهای تلفن همراه بوده است.

وی با بیان اینکه کاربران سرویس های ارتباطی باید شکایات خود را در مورد سرویسهایی که دریافت می کنند ابتدا با اپراتورهای مربوطه در میان بگذارند، ادامه داد: شکایاتی که در سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ثبت می رسد مربوط به آن دسته از شکایاتی می شود که از سوی اپراتور پاسخی به آن داده نشده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با تاکید براینکه در بخش سرویس های فناوری اطلاعات نیز عمده شکایات مطرح شده از سوی کاربران مربوط به کندی سرعت در زمان اتصال سرویس اینترنت و نیز مشکلات ناشی از سرعت اینترنت ارائه شده از شرکتهای اینترنتی است که با آنچه که کاربران از این سرویس انتظار دارند در پاره ای اوقات متفاوت است.

رضوانی تصریح کرد: کاربران سرویس های اینترنتی در زمینه تعرفه و نرخ دسترسی به اینترنتی که دریافت می کنند نیز ناراضی بوده و در بازه زمانی 6 ماه نخست امسال چندین بار نارضایتی خود را از این طریق اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه به تمامی شکایات کاربران در اسرع وقت رسیدگی می شود و بارها اپراتورها را به دلیل شکایت کاربران جریمه های نقدی و غیرنقدی کرده ایم، افزود: کاربران با مراجعه به پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ثبت مشکل خود ابتدا شماره شناسه ای دریافت کرده که از این طریق می توانند مشکل خود را با اپراتور مربوطه در میان بگذارند و چنانچه از این طریق به نتیجه نرسیدند رگولاتوری خود وارد عمل شده و موضوع را پیگیری می کند.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید
What is the Ilizarov method? 1396/05/17 10:21
This is a great tip particularly to those new
to the blogosphere. Simple but very accurate info… Many thanks for sharing this one.
A must read post!
BHW 1396/01/25 03:46
When someone writes an paragraph he/she maintains the
idea of a user in his/her mind that how a user can understand it.
So that's why this article is perfect. Thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
 
نویسندگان
نظر سنجی
در این وبلاگ بهتره به کدام یک از کار های زیر ، بیشتر توجه شود؟





دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

!فکر من Share